18 Haziran 2015 Perşembe

Pure Beauty CC Krem - ivory




Ramazan Ayının ilk gününden herkese selam :) Ramazan hayırlara vesile olsun dileklerin de bulunarak başlıyorum bugünün kahramanını yazmaya.. 


Pure Beauty Kore menşeli bir marka uzak doğuluların pürüzsüz ten mottosunu düşünerek markaya çok güvenerek aldım ve aradığımı buldum. İki rengi olan CC kremin bende olanı ivory birde natural olanı var ama o koyu olan renk.

CC kremin neler vaat ettiğine bakalım. İçeriğindeki öncü pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisiyle cilt tonunuzu düzenlemeye ve cildinizi nemlendirmeye yardımcı olur. Pure Beauty CC Krem cilt rengi düzenleyici , nemlendirici içerikleriyle cildin pürüzsüz, lekesiz hoş bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. GFK(SPF) 30 ile cildinizi UV ışınların zararlı etkilerinden korur.

Evet yukarda yazılanlar markanın kendi ürünlerini tanıtması sıra bana geldi. İlk diyeceğim şey parlak sağlıklı bir cilt istiyorsanız aradığınız CC kremi buldunuz. Işıltılı bitişli BB kremler gibi mat değil ben gibi ışıl ışıl sağlıkla parlayan cilt isterseniz bunu yerine getiriyor. Kuru ciltli olduğum için nemlendirmesi bana elbette ki tek başına yeterli gelmiyor günlük nemlendiricimin üstüne uyguluyorum ya da artık yazın gelmesiyle güneş kremimin. Ciltteki renk eşitsizliklerini gideriyor gerçekten arada burnumun etrafında çıkan kırmızımsı izleri nötrlüyor. Ayrıca içinde paraben, lanolin ve alkol içermiyor.



Ürün alırken en çok dikkat ettiğim noktalardan biri de kokusu çiçek kokusu ama alttan hafif bir gülsuyu kokusu da var sanki dedim ki içinde gerçekten gül suyu da barındırıyormuş rahatsız edici değil ferah bir kokusu var. Ayrıca Ecocert Sertifikasına sahip. 




Ürünün tek eksi yönüne geliyorum ki o da kremi almaya çalıştığınızda hava gelmesi! Tüpün ağız kısmındaki korumayı ben çıkarmasam tester ı aldım galiba diye şüphe edecektim. 40 ml ürünü 60 ml lik tüpe koyarlarsa geri kalanı hava olur haliyle. Bu kadarcık eksiside oluversin  :)




 Görünüşü de bu şekilde.

Bittikçe alacaklarım arasında olan CC kreme Watsons mağazalarından 26,90 tl ye ulaşabilirsiniz.

Siz Pure Beauty CC kremi deneyimlediniz mi yorumlarınız neler?


11 yorum:

  1. Esenim pure beauty nin ya CC kremini yada BB kremini muhakkak alıp deneyeceğim. CC de çok güzel görünüyor hani fotoğrafta ;) ışıl ışıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB yi daha deneyimleme asamasindayim kuzum CC neredeyse bitmek uzere bitmeden yazayim dedim cok seviyorum ben acikcasi saglikla isildayan cildi <3 BB mat bebegim ilk izlenimim neredeyse fondoten bu ya oldu :D

      Sil
  2. BB Kremi benim favorim, hem harika bitişli hem ağır değil^^ CC yi ise daha denemedim. Bize de beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB yi de deneyimliyorum şu an onun da yazısını en kısa sürede yazacağım inşallah :) geldim bende :*

      Sil
  3. Merhaba esenim instagramda olduğu gibi burdada yanındayım ;) Bende seni bloguma bekliyorum :)

    www.baeutybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Esenim mimledim seni sayfama bi bak olur mu ;)

    YanıtlaSil
  5. Esenim mimledim seni sayfama bi bak olur mu ;)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blog keşif etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim banada beklerim.
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. blogunuzu takipteyimm.. benim blogumada beklerimm gelirsniz çok mutlu olurum. sevgiler :))
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Keşif etkinliğiyle geldim, bloguma da beklerim :)
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bloguma beklerim takibe geldim

    YanıtlaSil