1 Haziran 2015 Pazartesi

MAC Fluidline Eyeliner - Gentrified


  
Herkese yeniden Merhaba :) Uzun bir aradan sonra dönüş yaptım bloguma özledim elbette buraları yeniden yazmak çok heyecan verici :) Günümün konuğu MAC Fluidline Eyeliner  Gel Gentrified rengi.





Bu ürünü İstanbul seyahatimde ELCA dan 18 liraya aldım. Minik bir cam kavanozda olan ürün 3 gramdan ibaret. Eyeliner içinde bronz ve minik ışıltılar barındırıyor bu ışıltılar kesinlikle sim kadar büyük değil! Rengini tam tanımlamak gerekirse kahve alttonlu bronz ışıltılı mürdüm diyebilirim. 






Rengi itibariyle krem far olarak kullanırım diye aldığımı belirteyim ki ben sevdim o şekildeki kullanımını. Yanlızca hızlı olmak gerekiyor göze dağıtırken eğer krem far niyetine kullanacaksanız  çünkü ürün çok hızlı sabitleniyor gün için kesinlikle akma yapmadı. 8 saat boyunca ilk sürdüğüm gibi kalıcılığını korudu.





Eğer ürünü doğası gereği eyeliner olarak kullancaksanız eyeliner da aradığınız kalıcılık ilkesini göreceksiniz. Eklips marka açılı fırçayla sürdüm ve çok memnun kaldım. Belirtmem gereken tek şey Gentrified rengi itibariyle çok net bir renk değil eyeliner olarak kullanırken cömert davranıp fırçaya biraz fazla ürün almalısınız yoksa eyeliner hattınız boyunca çok silik bir renk elde ediyorsunuz





Yukarıda gördüğünüz benim beyaz ışıkta yaptığım swatch. Akşam yaptığım için renk biraz farklı çıktı yol göstermesi için aşağıdaki internetten alıntı fotoğrafı koyuyorum.




MUTLU HAFTALAR!!!

3 yorum:

  1. Esen renk, far olarak da eyeliner olarak da çok güzel yahu. Şu Elca ya beni de götür olma mı? Emeğine sağlık canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok begendim Feridemm :) Gidecegim zaman kesinlikle goturecegim :* Tesekkur ederim cancanim :*

      Sil
    2. Bende cok begendim Feridemm :) Gidecegim zaman kesinlikle goturecegim :* Tesekkur ederim cancanim :*

      Sil