4 Ocak 2016 Pazartesi

12 Aralık Didoşun Blogu (All About ELEVE) Blogger Etkinliği









Herkese yeniden merhaba :) Çalışkan başladım bu yıla ve öyle de devam edeceğim umarım :) Geç yazı için özür dilerim...

12 Aralık 2015 cumartesi günü tatlı mı tatlı Didem (all about eleve) Arabica Coffee House da #didosunblogu isimli blogger etkinliği düzenledi çünkü onun blogu bebeği ikinci yaşına girmişti. Çok güzel bir ortamda sevdiğim onca blogger arkadaşlarımla bir araya geldik. Didemciğime ve gelen günümü güzelleştiren herkeseee kocaman teşekkürler. Şimdi nasıl bir gün geçirdim hep beraber göz atalım :)


 

Didemciğimi mekan seçimi için kutluyorum. Etkinlik adresimiz Tepe Prime Arabica Coffee House'du. Costarica kahvenin demlenme rituelini izleyip tattık. Sert ama güzeldi kahvenin tadı. Sütsüz yumuşak olmayan kahve tadını tercih ediyorsanız gidin gidin için zira çok önemseyerek görsel şölenle hazırlıyorlar. Kocaman teşekkürler Arabica Coffee House Ekibine. Güler yüz, iyi hizmet ve samimiyetleriyle oldukça memnun ayrıldım. Aktif kullandıkları instagram hesapları için tıklayınız.


İçeceklerden bahsetmişken bir diğer sponsorumuz Juice Love idi. Soğuk sıkım, çiğ, %100 organik katkı maddesiz sebze/meyve suları karışımı içeceklerle detoks yapıp sağlıklı beslenmeye bir adım atabilirsiniz :) Tat konusunda açık konuşacağım yenilikçi değilseniz sevmeyebilirsiniz. Fotoğrafta gördüğünüz Greener Cleaner Ispanak, Elma, Limon, Zencefil, Kereviz Sapı, Maydanoz, Salatalık, Kivi var içerisinde bu kadar içerikten zaten insan bi tırsmıyor değil :) Tadı bana çiğ yeşil fasulyeyi anımsattı içerisinde olmamasına rağmen :)Kan temizleyici enerji arttırıcı ve detoksa yardımcıymış. Diğer ceşitlerinden White Pro ve Beta C yi de denedik onların tatları çok iyiydi.

                                  

Etkinliğimizin ağız tadı Tatlımo ve Fruit Flowers dı :) İnternet sitelerini şuraya bırakıyorum bu güzel lezzetleri denemek ve sevdiklerinize hediye etmek isterseniz tık tık.  Birde buraya tık tık :) Taptaze meyvelerin çikolatayla müthiş uyumu mu desem tazecik keklerin çikolata çiçeklerine dönüşümünden mi bahsetsem yoksa çikolata mantolu kurabiyelerin aşkını mı konuşsam diyip yazarken canımı çektireyim en iyisi :D Siz bi bakın siteye çok lezzetli olduklarını göreceksiniz :) Burdan kocaman teşekkürler kendilerine :)




Tatlılardan açılmışken konu Neslicookies in yılbaşı temalı kurabiyeleri de çok güzel taptaze ve görünüş olarak can alıcıydı :) Eve geldiğimde çoktan annem tarafından keşfedilmişler ve bunlar çok lezzetliymiş iltifatını almıştı tatlişko kurabiyeler :)  yenmeselerdi dekor olacaklardı ama bu kadar tatlı olmasalardı... İnstagram hesabına göz atmayı unutmayın tık tık. Neslihan hanımın ellerine sağlık.



Ve bir diğer tat ise Figen Hanım ın kurabiyeleriydi. Güzel günümüze ortak oldukları için teşekkür ediyorum.İnstagram hesabını crema_crema1 takip etmeyi unutmayın.


(Fotoğraf Figen Hanımın instagram hesabından alıntıdır. Ben çekmeyi unutmuşum özürlerimi burdan iletiyorum...)


                        Yediğim içtiğim benim olsun şimdide diğer sponsorlarımızdan bahsedeyim :)





 Genel olarak hediyelerimiz bu şekildeydi Didemciğime kaçıncı teşekkürüm bilinmez ama yine kocaman teşekkürler bizleri çok güzel ağırlayıp hediyelerle gönderdiği için :)

Le Soleil kuru ve yıpranmış saçlar için olan şampuanı merak ediyorum ama kullanmakta olduğum şampuan bittiğinde denenecek.


Didemciğim Flormardan kışlık çok güzel bordo bir oje seçmiş hemen sürdüm tabi ki bu kışın favori bordosu artık o :)

Tatlı Gülcüğüm de bize kalpli kokulu minnoş taş yapmış bayıldım üstüne kokoş bir tüy koymuş odama dekor olarak eklendi. Blogunu ziyaret etmeyi unutmayın tık tık.


Mediwell de yanımızdaydı.İlaç firması olmasından dolayı severek kullanıyorum lip balmlarını yenileri eklendi :) Manikür seti ve ateş düşürücü bantlarından da göndermişler çok tatlış ve minnoşlar.

Mor inek canvas mandala tablosunu gördüğümde o kadar sevindim ki anlatamam. Bu sevincim tabloyu kutusundan çıkarınca ikiye katlandı çünkü içinden Faber-Castell keçe uçlu boyalar çıktı.Boyadıktan sonra duvarımda yerini aldı kendisi.

Ekoz kozmetik vanilyalı ortam ve dolap kokusuyla yanımızdaydı. Vanilyanın en sevdiğim koku olduğunu söylemiş miydim?


Son olarak Didem bize ForFun şans kurabiyelerinden dağıttı. Şansıma ne mi çıktı?




Günün anıları :)


Tatlımo ekibinden Mahmut Bey (İnstagram hesabı için TIK TIK )

Arabica Coffee House Ekibi muhteşemdi.


Blogger etkinliğinin arka planı :) Kahveyi çeken kız :)


Bize çok güzel ev sahipliği yapan Didemciğime, onun tatlı mı tatlı ailesine, bizi bir araya getirmesine ve sponsorlara herkese kocaman teşekkürler:)

 Didemciğim Blogunun 2. yaşı kutlu mutlu olsun youtube kanalın büyüysün büyüsün çok büyüsün :)


Kimler mi geldi?



 Ayşegül Aygun (devlet sıralarını anlatırken :D) - http://www.ankaraetkinlik.com/

 
İrem -http://suslubirdoktorunblogu.blogspot.com.tr/

Fotoğraflarımızı çeken sponsorlarımızdan Büşra- https://www.instagram.com/bacaksizkarinca/

Cansu -cansushares





En çok güldüklerim ve ben sağdaki ben :D

5 yorum:

  1. Canimmm yazin cok guzel olmus ellerine saglik:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşşekkürler tatlım o bizim güzelliğimiz :)

      Sil
  2. Ya çok güzel olmuş yazın <3
    Piki benim Asenayla senin ortanda şaşkın göz belertmeli bakışımın şapşikliğinin karizma sıfırlayiciliginin.. baba sus :))) herkesi piyanist santor misali fotilerle takdim etmene ayrıca bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh yorumunun tatlışlığının şapşirikliğinin göz belertmesinin kerimcanlığı :D Değer veriyorsam her türlü takdim ederim ayıpsın :D

      Sil
  3. çok güzelsiniz hepiniz, güzel bi etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil