3 Nisan 2015 Cuma

Beni Tanıyın

Herkese merhaba :)

Bu ilk yazım olduğu için çok heyecanlıyım eğer bir kusurum olursa mazur görün lütfen. Kendimi tanıtayım istedim önce. Adım Esen Orta Doğu Teknik Üniversitesinde Bilgisayar ve Eğitim Teknolojileri Öğretmenliği okuyoorum 3.sınıf öğrencisiyim.

Makyaj yapmayı seven, keşfettiği güzel ürünleri tavsiye etmek için can atan bi kızım işte :) Günlük yazmayı çok severim e bu blog da zaten e-günlük değil mi :)

Kullandığım, memnun kaldığım, kalmadığım makyaj ve bakım ürünlerimi artık blogumdan okuyabileceksiniz. Makyaj ve bakım sırları verip ve arada bir DIY çalışmaları da yaparım efenim şaşırmayın :)

Özelliklerimi tanımlamam gerekirse tek şey yeter bence : Yengeç Burcuyum :D her özelliğini taşıyorum.

Hayata gülümsemeyi bilen gözlerle bakın, güzel günler hepimizin olsun ;) 


5 yorum:

  1. Yeniyim bende beklerim takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Blogun hayırlı olsun takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim geldim bloguna canım :*

      Sil
  3. Aramıza hoş geldin o zaman :)
    Umarım birbirimize faydalı olabileciğimiz paylaşımlar buluruz.
    Başarılar diliyorum güzel paylaşımlar...
    Takibe aldım ben de beklerim bloguma :)
    benrujumvealligim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım :) umarım faydalı yazılar yazarım insanlar aradıklarını bulurlar :) takipteyim :*

      Sil